NU KÖR JAG IGÅNG IGEN!

Tjoheeeej nu kör jag igång igen ! Så alla vet! Ska försöka uppdatera så mycket som möjligt. Just nu är jag sjuk, sitter i sängen med lapopen i knät och en toarulle och för att snyta mig. Absolut inte kul, och så har jag jätte ont i halsen, det känns som om mina hals mandlar är tjocka som tjocka korvar!!
I alla fall, kanske hade tänkt att göra en ny flik (kategori).
Ni kan få en liten ledtråd :
Avsnitt
Japp! Och så har jag funderat på en till också, där jag förklarar enkla grunder till hur man fixar design, eftersom att jag inte orkar fixa hihi! Så där kan ni följa mig och tips och sådant!
Nu ska jag ladda ner lite filmer!
Puss & Kram, ha det bra!
/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0