Igår

igår var det Lucia, och jag var med.. Det var jätte skämmigt att gå in och ut med tåget, för att min
klänning (som är lånad av kontakt familjen) var alldeles för kort dock, kunde inte låtarna alls
bara vissa, men kunde inte låten som vi skulle sjunga när vi gick in och ut. Så jag skratta ihjäl mig och jag
tror att det syntes också. Även på scen skratta jag ihjäl mig. så blåste ut ljuset och satte mig ner, stod
längst bak så det syntes inte.
Efter Lucian slutade vi (som deltog) så jag Ille Elvira och Erna begav oss hem till Ille där vi chilla, tittade
lite på film och åt. Sen satt vi ba och snacka. Åkte hem runt 4 tiden och sedan vart det basket träning! Första
gången det var en lyckad träning, eller rätt så lucka i alla fall ...
På lördag är det Match , bajjs är det ända jag har at säga !!!!

Kommentarer
Postat av: erna

älskar bilden (A)<3

2010-12-15 @ 15:45:20
URL: http://ernabusbaher.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0